2018. július 26., csütörtök

A tavalyi alkotótábori kiállítás anyaga

Idén az iskolánk bekapcsolódott egy Uniós pályázatba, amely során  vállaltam, hogy részt veszek az osztályommal egy hat napos, öt éjszakás bentlakásos tematikus táborban, amely a  gyerekek számára teljesen ingyenes. Mire a pályázat lebonyolításra került, az egyik szemem sírt, a másik nevetett. Nevetett, mivel Pécsre vihettem a gyerekeket, sőt szülőfalumba is eltúráztunk, a Jakab-hegy szépségeit megcsodálva, ráadásul a szerencsés időpontnak köszönhetően, terven kívül részesei lehettünk a Zsolnay Fényfesztivál megnyitó ünnepségének is. A másik szemem sírt egyrészt azért, mivel sajnos a pályázati kiírás mégsem az én osztályom korosztályát érintette, így az egy évvel idősebb osztályt vittem Pécsre. Ez azért annyira nem bántott engem, mivel a hetedikesek is aranyos gyerekek, ők is megérdemelték ezt, csak hát egy osztályfőnök, mindig a saját osztálya felé hajlik. Aztán meg azért is sírt az a bizonyos másik szem, mivel így nem tudtam alkotótábort tartani. Azonban még adós maradtam a tavalyi munkák bemutatásával, hát ezt most pótlom. Tehát következzenek a tavalyi alkotótáborban született munkák!
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése