Idén úgy indítottam az ötödikesekkel, ahogy azt a tavaly előtti években tettem. Nevezetesen tónusjelekkel, a vonal, folt felületalakító szerepét elemezve. Arról idén már végleg letettem, hogy a történelmi tananyaggal párhuzamosan haladva rajzolva, alkotva ismerjük meg a művészettörténeti korszakokat. Ezt az új történelmi tananyagfelosztás lehetetlenné teszi. Elég nekünk a loholás történelem órán, a heti egy rajzóránkkal esélyünk sincs a gyerekek mellett fénysebességgel elrohanó történelmi korszakok folyamatos, párhuzamos művészeti tanulmányozására. Azért persze nem tettem le a dologról teljesen, mindössze arról van szó, hogy fáziskésben leszünk.
Az idén úgy érzem, különösen jól sikerültek ezek a kis vonalakból, pontokból, sötét, világos felületekből álló kis alkotásaink.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése